Дал ти е от неква друга италианка. Алфите са с по-дълги носачи. Мисля че ставаха и от 155 (след ФЛ), мареа, браво хгт.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Носача най-вероятно е бил от фият.Тези дни се сблъсках със същия случай.Еднакво изглеждащи са със просто око, но в крайна сметка като го сложиха се получи точно като при вас.И се наложи да си го върна.На алфата е по-дълъг.sigpicЖена зад волана на Alfa Romeo 145 1.4 T.S 16V 103HP. 98г.
Comment
-
Имам няколко въпросчета ама да не отварям нова тема ще питам тук . Моята 145-ца е 1.4 с 4 дискови спирачки 2000г. обаче предните дискове с накладките са за смяна и съм решил да сложа от 2.0 ТС двойно винтилирани , нарязани , надупчени и така дискове съм намерил от къде да купя ... но въпросът ми е дали спирачните апарати от 2.0 стават за 1.4 без да се преправят нещо . Дали само се махат моите и се слагат другите или има и нещо др.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Уж си отдавна във форума, но явно ти е убегнало това. 1.8 и 2.0 литровите версии са с по-големи като диаметър предни дискове. Съответно и спирачните апарати са различни.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38492 В тази тема има написано за "ъпгрейдването" към по-големи дискове.
Лошото е, че ако минеш на апарати за 284 мм диск няма да можеш да слагаш 14 цола джанти.
Успех146 1.6TS CF1 '98
sigpic
Comment
-
Благодаря за бързия отговор аз съм с 15-ки а задните имат ли разлика 1.4 от 2.0sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
появи ми се скърцане от задното дясно колело (доколкото чувам). скърцането не е постоянно, има го и при ниска скорост и при висока. когато завивам наляво се училва, а надясно - спира.помислих, че е лагер, но той не трябвали да вие? иначе наподобява скърцане точно като при накладки: когато е с ниска скорост е насечено скърцането, а с висока постоянно скърца.
а при натискане на спирачка, спира. ??? какво ли е ??? и впрочем може ли да е от самите накладки?
Comment
-
майка ми има форд фокус и при нея пак така задно дясно колело свиреше все едно са накладки и при ляв завой намаля шума при десен усилва и се оказа точно лагерsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
На лагер блъска.И при мен беше така-свири едно такова странно от време на време и на десен завой се усилва.Онзи ден като си мерих десния "по-къс" носач вдигам на крик и викам чакай да видя спирачките,ама не.Лагер се оказа...
Comment
-
най-вероятно е спирачен апарат или нещо свързано с накладките. симптомите за сега не са за лагер. имало някаква гумичка в апаратите, която при износване се замърсява вътре и се ограничава движението. като го оправя, ще пиша пак
Comment
-
точно това излезе. нещо от лугата и мизериите на накладките им е станало нещо и опираха. но ги свалиха и ги изчистиха и сега са като новимомчетата от "Лъки стар" Велико Търново верно са богове на италианските бараки
Comment
-
Един тъпичък въпрос, но все пак да се допитам - какво трябва да сменя, за да получа като резултат по-малко обороти от край до край, т.е. по-директен волан? Само рейката или още неща за нужни?Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Comment
-
Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщениеЕдин тъпичък въпрос, но все пак да се допитам - какво трябва да сменя, за да получа като резултат по-малко обороти от край до край, т.е. по-директен волан? Само рейката или още неща за нужни?166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
Comment